Superresa med skytte och shopping

Jägareförbundet Ovanåkers jaktvårdskrets arrangerar skytte- och shoppingresa till jakt- och fiskebutiken Huntyard & Berras vid Arlandastad. Kretsen har bokat tre timmars skytte på butikens suveräna skyttebiograf.

Lördag 17 maj är det dags för resa. Kretsen har bokat två minibussar och vi åker från Edsbyn och Alfta 08.00. Jägareförbundets ungdomsmedlemmar (till och med fyllda 25 år) har förtur till hälften av platserna.
Skyttebiografen är bokad mellan 12.00-15.00. Ammunition betalar eller tar skyttarna med själva. Vapen finns att låna gratis på skjutbanan och du inte har eget vapen. Skjutbanan har en tio meter bred skärm där en projektor visar jaktsekvenser; så nära man kan komma en riktig jaktupplevelse. Här kan man skjuta skarpt med sitt egna vapen eller något från butikens sortiment.

Huntyard & Berras är Sveriges största jakt- och sportfiskebutik. Butiken är på 830 kvadratmeter och här finns allt man behöver inom jakt och fiske; från kläder, kängor, spön och vapen till fyrhjulingar, båtar, jakttorn och slaktredskap.

Resan kommer kosta 250–300 kronor per person beroende på hur många som anmäler sig. Ordinarie pris för endast hyra av skyttebiografen är 2.200 kronor per timme så detta är ett kanonerbjudande!

Anmälan och mer information av Fredrik Eriksson. Telefon 070-369 41 27, e-post vargfreddan@hotmail.com

Begränsat antal platser. Först till kvarn.

Erbjudandet vänder sig till medlemmar i Jägareförbundet. Här kan du bli medlem redan idag:
Läs mer om butiken

Inga kommentarer än.