We Hunt

Härifrån når du jakt applikationen We Hunt som är avsedd att användas på mobil och då de nyare typerna Android och iPhone, från mobilen laddar du ner We Hunt från din applikationshanterare.  [2018-08-22]

Sök efter ”WeHunt” i App Store eller Google Play

Din prova på kod är TFJGG

Du kan också se samma kartor från din dator där du kan ansluta genom att klicka på knappen nedan.

Kartor från lantmäteriet kan av rättighetsskäl inte spridas till övriga jaktlagsmedlemmar. All information avseende områdesgränser, pass, torn och så vidare är det man delar och gemensamt administrerar.

En del av medlemskapet i Svenska Jägareförbundet

Hur ladda jag in Fastighetskartan ?

Du aktiverar din förmån via www.jfmedlem.wehunt.se. Ditt medlemsnummer hittar du på baksidan av ditt medlemskort. Tänk på att du kan behöva logga ut och in i appen för premiumfunktionerna skall låsas upp.

Vi har delat upp Sverige i 465.000 kvadratkilometrar. Med den inbyggda kartan som referens så skräddarsyr du enkelt dina inköp. Varje kvadratkilometer kostar 10 kr (ej WeHunt-prenumerant 20 kr). Kartorna ligger lokalt i din telefon och fungerar även om du hamnar i ett område offline. Tillgängligt och enkelt!

Tryck på ”+ Ladda ned kartrutor” längst ned i WeHunts huvudmeny på din Android eller iPhone/iPad. Välj därefter ut de kartrutor du önskar köpa eller ladda ned. Alla kartrutor som du laddar ned i appen kan du även se och skriva ut högupplöst med vårt webbaserade kartverktyg. Logga bara in med ditt WeHunt-konto på www.wehunt.se och klicka därefter på ”Jaktmarker” i menyn högst upp.

We Hunt

Läs om hur man kan koppla sin Viltkamera till WeHunt HÄR