Digitalt Medlemskort

Nu kan du få ditt medlemskort i Jägareförbundet direkt i din mobil!

2018-07-05

Den nya funktionen hittar du under Mina Sidor. När du väljer att ladda ner ditt medlemskort i Svenska Jägareförbundet digitalt, slipper du att få medlemskort skickat till dig med posten.

1. Logga in på Mina Sidor med din e-postadress och lösenord. Följ instruktionerna på webbsidan om du inte loggat in tidigare.
  2. Du ser en bild på en mobiltelefon med texten ”Ladda ner ditt digitala medlemskort här”.
  3. Klicka på bilden och du flyttas till en ny sida där du fyller i ditt mobilnummer, längst ner på sidan.
  4. Klicka i rutan ”Jag är inte en robot” och klicka på ”Skicka SMS”.
  5. Du får då ett SMS till det mobilnummer du skrivit in.
  6. Om du inte har PassWallet (för Android) eller Wallet (för iPhone) kommer du att bli ombedd att hämta appen. Klicka på den länken i SMS:et.

Ditt medlemskort hittar du sedan på första sidan i din mobilapp.

Tillgång till Jakttabellen!

Klicka på den lilla symbolen i, längst ner på medlemskortet, så kommer du till jakttabellen. Där kan du läsa allt om jakttider, lagar och regler samt information om vilda djur och fåglar.