Inbjudan Ungdomsläger 21-22 april 2018

Åkulla friluftsgård

Kategorier Inga Kategorier

Inbjudan Ungdomsläger 21-22 april 2018

Jägareförbundet Halland bjuder in till en ungdomshelg för 15-25åringar under lördag-söndag den 21-22 april i Åkulla med omnejd. Helgen kommer att handla om jakt, skytte, viltvård och hundar.

På kvällen den 21 april kommer det att erbjudas vildsvinsjakt vid åtel eller växande gröda. Förutsättningen för detta är att du har en person som du kan uppsiktsjaga med, om du inte har egen vapenlicens och erfarenhet.

Anmäl dig och eventuell uppsiktsjägare med namn, telefonnummer, medlemsnummer eller personnummer samt e-postadress senast söndag 1:a april.

Vi behöver också veta ifall du har några särskilda sjukdomar eller allergier att ta hänsyn till, samt kontaktuppgifter till målsman ifall du är under 18 år.

Deltagande är kostnadsfritt, Jägareförbundet Halland står för både mat och logi samt alla aktiviteter. Krav för att få delta på lägret är att du är medlem i Svenska Jägareförbundet.

OBS! Begränsat antal platser.

För anmälan och frågor, kontakta:

Sebastian Björding, sebastian.bjording@hotmail.se, 070-87 64 536

Varmt välkomna!