Minska vargstammen

Skriv under en namninsamling och protestera mot hur EU-kommissionen behandlar jakten och viltförvaltningen. Med de orden drar jägarnas europeiska samarbetsorganisation FACE igång en kampanj. – Vi stödjer denna helhjärtat. EU-kommissionen ska inte lägga sig nationella frågor kring jakten på det sätt som den gör, säger förbundsordförande Peter Eriksson. (Kopierat text ifrån jagareforbundet.se)

Endast 5500 svenskar har skrivit under kampanjen – tills idag. Ska denna lyckas behöver vi engagera oss. Skriv under på www.signforhunting.com eller gå via QR-koden.

När du är klar får du ett bekräftningsmejl som måste godkännas.
Be kompisar och familjen att skriva under.
Kom igen nu! Tillsammans är vi starka!

För att läsa mer om Svenska Jägareförbundets arbete om att minska vargstammen, klicka här.