Skyttekväll för damer

Skyttekväll för damer på Söderåsens shooting & events, 31 Mars!

Skjutträning i skjutbiograf har blivit väldigt populärt. På grund av stor efterfrågan erbjuder vi tjejskyttekvällar i nordvästra Skåne.
Det är en trevlig miljö att umgås i och det är lätt att knyta nya kontakter. Dessa kvällar uppskattas då det kan ske året om, oavsett ljusförhållande och väderlek.

Betalningen görs på plats och skyttet sker som drop-in så ingen anmälning behövs. Mer information finns på de bifogade filerna.

Vi försöker ordna ett tema för varje träff i form av föreläsning, aktivitet mm. På premiärkvällen i norra Skåne börjar vi med att ägarna själv välkomnar alla samt presenterar sin verksamhet. Representanter från Svenska Jägareförbundet är också på plats med information om medlemsförmåner.

Välkommen till Söderåsens Shooting and Events på torsdag den 31 mars!
JAQT Skåne & Halland.bio VRAMS

Skyttekväll för damer

Skyttekväll för damer på Söderåsens shooting & events, 31 Mars!

Välkommen till Söderåsens Shooting and Events på torsdag den 31 mars!
JAQT Skåne & Halland.bio VRAMS