Ungdomsläger

Jägareförbundet Halland bjuder in till ungdomshelg 23-24 april 2016.

Helgen kommer att handla om jakt, viltvård, skytte och hundar.

På kvällen den 23 april kommer det att erbjudas skyddsjakt på vildsvin, vid gröda alt. åtel. Förutsättningarna är att ungdomen har en person som hen kan uppsiktsjaga med på passet, om hen inte har egen licens och erfarenhet. Vi tillhandahåller eftersöksjägare.

Inledningsvis har vi två platser per krets, om intresset är mindre hos någon eller några kretsar så kommer kvarvarande platser att delas ut till personer i andra kretsar.

Ungdomar som hör till Falkenbergs Jaktvårdskrets anmäler ert intresse via kontaktforumuläret eller till: emelie.r.nilsson@gmail.com.

Hör ni till en annan krets så är det dem ni skall prata med i första hand. (Saknar du kontaktuppgifter till din krets kan du höra av dig till oss, så skickar vi kontaktuppgifter till dem eller vidarebefodrar din anmälan.) Kretstillhörighet står på ditt medlemskort och när du loggar in på Svenska Jägareförbundets hemsida.