VÅRA MEDLEMSKAP

Ny jaktlagstiftning, löshundsjakt, viltförvaltning på lokal nivå, dvärgbandmaskens spridning, mårdhundar och andra invasiva arter är bara några exempel på sådant som Svenska Jägareförbundet jobbar med. Det här är viktiga frågor som kommer att påverka var och en av oss och jakten i framtiden. Därför är det viktigt att vi är många som tillsammans backar upp och skapar kraft. Våga fråga kompisarna i jaktlaget om de redan är medlemmar!

Ordinarie medlem                               600 kr/år
För den aktive och intresserade jägaren!

• 11 nummer av Svensk Jakt/år (
  • Ansvars- och olycksfallsförsäkring för dig
  • Eftersöks- och Rovdjursförsäkring om din hund råkar illa ut i samband med av polisen initierat eftersök eller rivet av varg, björn, lo, järv eller kungsörn

Ordinarie medlem utan tidning        300 kr/år
Till dig som vill ha allt utom tidningen. Kanske är ni flera medlemmar i hushållet och tycker det räcker med en tidning.

Stödmedlem                                          300 kr/år
För dig som inte jagar men vill stödja förbundets viktiga arbete. Kanske har du lagt bössan på hyllan och hunden framför brasan.

• 11 nummer av Svensk Jakt/år

Ungdomsmedlem                                 300 kr/år
Maxålder för ungdomsmedlemskap är 25 år.

• 11 nummer av Svensk Jakt/år

Våra medlemsrabatter
Som medlem i Svenska Jägareförbundet finns alltid en rad erbjudanden med fina rabatter. Aktuellt just nu är till exempel om 10% rabatt när du köper en ny Skoda eller 16,7% på Eukanuba hundmat. Rabatterna ändras över tid och du hittar mer information om aktuella erbjudanden på förbundets webbplats,www.jagareforbundet.se/medlemsrabatter/

Våra försäkringar
Som medlem hos oss är du ansvars- och olycksfallsförsäkrad i samband med jakt och viltvård (OBS gäller ej Stödmedlem). Dina hundar omfattas av våra Eftersöks- och Rovdjursförsäkringar. Läs mer om våra medlemsförsäkringar.

Förbundets tidning Svensk Jakt
Sveriges största jakttidning! Besök även webbplatsen svenskjakt.se, där du hittar nyheter och annan aktuell information och massor av radannonser. Letar du jakt, valp eller ny bössa kan du hitta det i tidningen! Här hittar du ett smakprov på senaste numret.

Medlemsservice
Medlemsservice finns till för att stödja dig som medlem och för att hjälpa dig att ta del av dina förmåner. Har du frågor ska du kontakta våra duktiga administratörer. Öppet helgfria vardagar kl 8-12, 13-16. Du når dem på 020-22 00 10 eller medlem@jagareforbundet.se

Läs mer om förbundets hantering av personuppgifter.

Inga kommentarer än.