Kommunicera med din jakthund

Välkommen på lärorik föreläsning med jakthunden i fokus.

algjakt_jamte

Jägareförbundet, JAQT Stotckholms län har bjudit in Eva Bodfäldt, en av Sveriges bästa hundtränare att hålla föredrag om jakthunden och kommunikation mellan förare och hund.
Föreläsningen är öppen för både mattar och hussar.
Evas filosofi är belöningsbaserad träning och att varje hund är en individ. Hellre belöna rätt beteende än att åtgärda felbeteenden med förbud och korrigeringar.
Varmt välkomna!

När: 6 april 2016
Tid: 18.30-20.00
Fika från 18.00
Plats: Elektravägen 31, Hägersten
Pris: 200kr för medlemmar i Svenska Jägarförbundet
300kr för icke medlem
Anmälan: senast 1 april till
jaqt.stockholm@gmail.com

Vem är Eva Bodfält?

eva_bodfaltHon är en av Sveriges mest kända instruktörer, föreläsare och författare.
Eva Bodfäldt, hundkonsult med inriktning mot inlärningspsykologi och samspelet hund—människa.
Under närmare 30 års verksamhet har hon utbildat hundägare på alla nivåer. Närmare 9000 har det hittills blivit – från förstagångshundägare till erfarna tävlingsförare och dem vars hundar har speciella inriktningar eller problem.