Fysisk jägarträff inställd – ersätts av DIGITAL JÄGARTRÄFF

Välkommen till Jägareförbundet Arjeplog jaktvårdskrets

Hej medlem i Arjeplog!

Vi trodde stenhårt på att vi skulle kunna genomföra en fysisk jägarträff den 25 januari kl 18, men den ställer vi in och ersätter den med en DIGITAL TRÄFF samma dag och samma tid. Träffen blir kortare och ca 45 min.

Det blir via Teams och man anmäler sig till Elisabeth 070-3633688 eller Dan 070-5884290. Logga gärna in i god tid för vi släpper in alla på mötet från ca 17.30. Ha gärna din mikrofon och video på så att vi ser varandra.
Hans Geibrink och Seved Wiklund från Jägareförbundet kommer och det är ju informationen om den pågående Renmarksutredningen (bland annat Rennäringslagen som ska göras om) För oss alla som bor i Arjeplog eller vid kusten så berörs vi av utredningen och därför känner vi att det är viktigt att Ni medlemmar får vara med och ta del av fakta.

/Elisabeth Lestander, ordförande

Utan Dig som medlem och utan era synpunkter skulle vi inte behöva finnas till. Ni är motorn i vårt ideella engagemang.

Känner Du någon som borde vara medlem i förbundet så låt de swisha och bli medlem  och in i gemenskapen!

Ungdomar upp till 25 år betalar 300:- inkl tidning.

Ordinarie medlemskap är: 600:- med tidningen Svensk Jakt och 300:- i medlemskap UTAN tidning. Tveka inte att värva fler och få in i gemenskapen med oss. Just nu på går en kampanj så blir du medlem nu så räcker medlemskapet fram till 30 juni 2023

Elisabeth Lestander

ordförande