Inbjudan till LM i viltspår 2017

Välkommen till årets länsmästerskap i viltspår för Jägareförbundet Uppsala län!                Årets arrangör är Knivsta jaktvårdskrets.

• Tid: söndag 18 juni, kl 8.00 • Plats: Stenevi idrottsplats, Långhundra, Knivsta
  • Anmälningsavgift: 300 kronor betalas till bg 5293-9865 (Eva Leijon), senast måndag 12 juni • Sista anmälningsdag: måndag 5 juni (namn på deltagande ekipage kan meddelas senast 1 vecka före, dvs söndag 11 juni)

Inskrivning sker kl 08.00-8.30, därefter sker transport ut till respektive spår. Några ekipage får åka en lite längre sträcka till sina spår. När alla ekipage kommit tillbaks till samlingsplatsen på Stenevi idrottsplats vidtar domarkollegiets sammanträde för sammanställande av resultatlista. Därefter kommer prisutdelningen att genomföras. Räkna med en trevlig tävlingsdag som sträcker sig en bit in på eftermiddagen. Tävlande förare och ev. medföljare kommer att bjudas på enklare lunchmat och dryck samt fika med dopp efter spårningens slut.

Eventuella frågor kan ställas till hundansvarig Sussi Adehed, 070-5251025, susann.adehed2014@gmail.com

Vi kommer även att lägga ut information på kretsens hemsida: http://www.knivstajakt.se

Anmälan:

Vid anmälan ange krets, hundförarens namn och önskad klöv – rådjur, älg, gris. Anmälan mejlas till: susann.adehed2014@gmail.com Sista anmälningsdag är 5 juni.

Karta och utförligare information hittar du här

Inga kommentarer än.