Träff om vildsvin

Date(s) - 2015-11-02 - 2015-11-05

Kategorier Inga Kategorier

Inbjudan till vildsvinsträff

Markägare och jägare inbjuds till en träff för att få mer kunskap om vildsvin och diskutera hur vi tillsammans kan hantera vildsvinen inom och i nära anslutning till Göteborg och andra tätorter. Kom och lyssna, lär och diskutera även om ni ännu inte har vildsvin på era marker, de kommer förr eller senare och ju bättre förberedd man är desto mindre blir problemen.

Måndag 2/11 Mölnlycke kulturhus kl.19,30
Biblioteksgatan 2, Mölnlycke

Tisdag 3/11 Lerum Åkes Lada kl.18,30
Slätthultsvägen 7, Lerum

Onsdag 4/11 Surte glasbruk kl.18,30
Surte Glasbruksmuseum Kvarnvägen 6, 44557 Surte

Torsdag 5/11 Lindomegården kl.18,30
Almåsgången 1, 437 30 Lindome

(Anmälan senast 30 oktober)

Föredragshållare för kvällen är jaktvårdskonsulent Anders Nilsson från Södermanland.
Ni som markägare i området och har jakträtten upplåten ombedes vidarebefordra inbjudan till era jägare så att vi får så bred uppslutning som möjligt.
Vi serverar enkel fika till självkostnadspris!
För anmälan via webben: sök efter vildsvin i sökfältet på studieframjandet.se/goteborg
För övriga frågor kontakta Hanna Ståhl 070 3399287 hanna.stahl@jagareforbundet.se
Detta är ett samarrangemang mellan Svenska Jägareförbundet, LRF, Skogssällskapet, Göteborg Stad och Studiefrämjandet.

OBS! För länkar till anmälan på webben se bifogad inbjudan i PDF!

Inbjudan till vildsvinsträff

Kommentarer är stängda.