Erbjudande om vildsvinsjakt i Uppland

Jägareförbundet Norrbotten planerar en medlemsaktivitet i form av Vildsvinsjakt med vildsvinsutbildning i Uppland, den 16-19 december 2014.

Datum: tisdag 16/12—fredag 19/12-2014

Grundplanen är att vi gemensamt åker buss till Forsmark (Uppland) där både utbildning och jakt skall bedrivas. I detta arrangemang ingår Svenska Jägareförbundets vildsvinsutbildning, åteljakt samt löshundsjakt på vildsvin. Du betalar den faktiska kostnaden för resan ned och självkostnadspris för utbildning och jakt totalt cirka 3500 kr (kan bli smärre ändringar).

Mat tillkommer samt boende på närliggande värdshus. Denna vildsvinsjakt riktar sig till dig som är såväl rutinerad som nybörjare avseende jakt på vildsvin. Självklart skall du vara medlem i Svenska Jägareförbundet. Fredag 19/12 från morgonen är vikt för hemresan.

Max: 10-12 deltagare (först till kvarn…)

Är du intresserad att delta i denna medlemsaktivitet?

För intresseanmälan maila: roger.lundqvist@jagareforbundet.se