Temakväll om vildsvin

Söderslätts Jaktvårdskrets bjuder in till temakväll om vildsvin.

Börringe Bygdegård onsdagen den 21 augusti klockan 18.30 – ca 21.30.

Kostnad 50 SEK/per inklusive kaffe och kaka.

Anmälan görs till: tobbe.andren@gmail.com

• Mickael Bengtsson, Jaktvårdskonsulent på Svenska Jägareförbundet pratar om artkännedom och jakt på vildsvin
  • Christoffer Söderberg, chef för Blaser Sverige presenterar vapen och tillbehör lämpliga för jakt på vildsvin. Christoffer har själv stort intresse för denna jaktform.
  • Stefan Nilsson, skeet-skytt och OS-finalist, pratar om viltdepå och omhändertagande av vuilt.

Välkomna

Söderslätts Jaktvårdskrets

Temakväll om Vildsvin

Söderslätts Jaktvårdskrets bjuder in till temakväll om vildsvin.

Börringe Bygdegård onsdagen den 21 augusti klockan 18.30 – ca 21.30.

Kostnad 50 SEK/per inklusive kaffe och kaka.

Anmälan görs till: tobbe.andren@gmail.com

Välkomna