JAQT-skytte

Inbjudan till JAQT-skytte!
Behöver ni träna lite mer inför jakten eller kanske skjuta era bronsfodringar inför älgjakten, JAQT Jägareförbundet Västerbergslagen bjuder in er kvinnor till en skyttekväll på Björsjö Jaktskyttebana.
Ni kommer under kvällen att erbjudas skytte på älgbanan, 50 meters grisbanan (.22 lr) samt hagelskytte, allt under ledning av duktiga instruktörer.
Medtag eget vapen och ammunition, för er som inte har vapen till någon av stationerna så finns det såklart vapen att låna. Ammunition till .22 lr finns att köpa på plats.
Kretsen bjuder under kvällen på enklare förtäring.
Krav på medlemskap i Svenska Jägareförbundet.
Anmälan görs till vasterbergslagensjvk@lgmail.se senast 17 sept.
Begränsat antal platser så först till kvarn…
Tid: Torsdag 21 sept kl. 16.30-19.30
Plats: Björsjö Jaktskyttebana