Bli medlem och registrera dig för Västerbergslagens JVK

Välkommen att bli medlem i jaktkretsen för Ludvika och Smedjebacken. Är man inte medlem idag så kan man snabbt bli det genom att klicka på denna länk: https://jagareforbundet.upright.se/Betalsida.

För att bli medlem måste du välja tillhörighet till länsförening och jaktvårdskrets (välj Jägareförbundet Västerbergslagens JVK).

Viktigt! Vi försöker samla in e-postadresser till våra medlemmar i kretsen, så be gärna medlemmar som inte får våra utskick att skicka ett mail med medlemsnummer och aktuell e-postadress till medlem@jagareforbundet.se eller kontakta dem via telefonnummer 020-22 00 10.

Vill man byta till Västerbergslagens JVK så kan man skicka ett mail med medlemsnummer, aktuell e-postadress och att man vill tillhöra krets: Västerbergslagens JVK till medlem@jagareforbundet.se eller kontakta dem via telefonnummer 020-22 00 10.

Kommentarer är stängda.