Rekrytera nya medlemmar – tävla och vinn fina priser!

Med lokalt engagemang, aktiviteter, förmåner, öppenhet, respekt och ansvar förvaltar vi och utvecklar jakt och viltvård i Ludvika och Smedjebackens kommun. De gamla kretsarna Ludvika JVK, Smedjebacken JVK och Söderbärke JVK slogs ihop under 2018 och sedan dess har man gått under namnet Västerbergslagens JVK. Kretsen är nu 117 713 hektar och sträcker sig ifrån Malingsbo i söder, Gonäs i väst, Morberget i norr samt Kolpebo i öster. Nu vill vi bli fler medlemmar i kretsens så därför startar vi en medlemsrekryteringskampanj. Rekrytera medlemmar till Svenska Jägareförbundets krets Västerbergslagens JVK och ha chansen till att vinna fina priser.

Tillsammans med Interjakt i Borlänge så har vi tagit fram följande vinster (eventuell vinstskatt betalas av vinnaren):

• 1-pris en åtelkamera.
  • 2-pris ett slakt-set.
  • 3-pris ett presentkort på 300 kr.

Såhär går det till:

1. Fundera och ta kontakt med dina jaktvänner som du känner eller jagar tillsammans med.
  2. Be dom gå in via nätet till adressen https://jagareforbundet.se/medlem/ och följ anvisningarna.
  3. Välja tillhörighet till länsförening DALARNA och jaktvårdskrets: Jägareförbundet Västerbergslagens JVK.
  4. Fyll i uppgifter och välj betalningsalternativ.
  5. Efter registreringen av ny medlem så måste ni som rekryterat medlemmen skicka ett mail till vasterbergslagensjvk@outlook.com där ni anger vilka ni rekryterat. Vi dubbelkollar sedan detta mot vår medlemsdatabas så att det stämmer innan vinsterna utdelas.
  6. Den som rekryterar flest vinner. Kampanjen pågår fram till sista mars 2021.