Kom och besök oss på Södra Dalarnas Jakt- Fiske och Fritidsmässa!

Karta Otillgänglig

Datum/Tid
Date(s) - 2022-06-11 - 2022-06-12

Kategorier Inga Kategorier

Kom och besök oss i Jägareförbundet Västerbergslagens Jaktvårdskrets monter på Södra Dalarnas Jakt- Fiske och Fritidsmässa på Barken Arena i Smedjebacken 11-12 juni kl. 10.00-16.00.

Ta med din trofé och få den bedömd, låt barnen bygga en fågelholk, tag chansen att tävla om hundfoder från Monster Pet Food, eller ta del av vårt utbud av kommande aktiviteter m.m.

Som medlem i Svenska Jägareförbundet får Ni 20 % rabatt på inträdet vid uppvisande av medlemskort.

Varmt välkomna”