Inbjudan jakt för unga/nya/marklösa jägare

Hej
Falkenberg- och Halmstads jaktvårdskrets i samarbete bjuder in till jakt 29 december.
Vi jagar småvilt (troligtvis rådjur, hare, räv, fasan etc) med stötande hundar i närheten av Halmstad.
Deltagande är kostnadsfritt, Jägareförbundet bjuder på dricka och korv till lunch.
Krav för deltagande är medlemskap i Svenska Jägareförbundet, att du har löst statligt jaktkort samt du innehar licens för det vapen du jagar med. Endast hagelvapen är tillåtet.
De som inte har eget vapen är varmt välkommen för att gå med i drevet, med hundförare eller i mån av plats uppsiktsjaga.
Begränsat antal platser. Ungdomar upp till 25 år, nya/marklösa jägare och kvinnor har företräde.
Mer information lämnas vid anmälan. Anmälan och frågor till Emelie Nilsson via mail emelie.r.nilsson@gmail.com alt per telefon 076-83 64 599.
God Jul och Varmt Välkomna!