Toppmeny

Kort om årsmötet 2014

Årsmötet för kretsen löpte på utan större diskussioner i Hallbystugan.

Styrelsen beviljades ansvarsfrihet efter det gångna året och när alla punkter på dagordningen klubbats med mestadels omval till de olika förtroendeposterna så fick vi lyssna till Thomas Dalkvist om hur han jagade älg i Alaskas ödemarker i höstas. En fantastisk upplevelse han varit med om och med många bilder, en del små filmer samt berättande med inlevelse så tog han oss med på sin resa.

Så fort årsmötesprotokoll finns tillgängligt så är tanken att detta skall läggas ut här på hemsidan.

På bilden nedan ses närmast årsmötets ordförande Sture Nilsson samt årsmötets sekreterare Kjell Isfeldt

Ett svar till Kort om årsmötet 2014

1. Peter Friberg 3 mars, 2014 kl. 23:05 #

Trevlig tradition!
    Det är bara synd att inte fler än kretsens över 1000 medlemmar kan närvara. Engagerar man sig inte så kan man ju heller ej sitta hemma vid köksbordet och irritera sig över saker och olika ting.
    Så vi hoppas på en utökad lokal aktivitet.