Toppmeny

Kretsmästerskap 2017

Information om kretsmästerskap 2017 från länsförbundet

Medaljer

KM-medaljer i Brons, Silver och Guld för kretsens KM skickas kostnadsfritt till de kretsar som anmält KM. Anmälan mejlas till Håkan Eifel. Vill ni ha dem till tävlingen bör ni anmäla er senast den 10 Juli.

Jaktskytteplaketter i Guld (ograverade) kan beställas hos Håkan för ev delning till Bästa Dam, Bästa Junior m fl. Pris 80:-/plakett.

Startavgift är 100:-

Det är de tre bästa skyttarna från varje krets som bildar lag. I år tänkte vi även utse bästa Juniorkretslag.

JÄGAREFÖRBUNDET JÖNKÖPINGS LÄN

Länsskyttegruppen