Toppmeny

Ungdomsresa till Jaktmässan på Tullgarn 2014

Har du tänkt åka på Jakt och Fiskemässan på Tullgarns slott så varför inte passa på att åka med ett gäng andra unga  jägare.

Lördagen den 31 maj 2014 kommer vi att ordna en resa till jakt och fiskemässan på Tullgarns Slott. Swedish Game Fair är en mässa med inriktning på allt som är av intresse för dig som blivande jägare. För att vi skall få en uppfattning om du är intresserad av att följa med på resan vill vi att du anmäler ditt intresse till någon av nedanstående kontaktpersoner. Vi vänder oss till alla ungdomar i länet som vill vara med för första gången, men även till dem som varit med på tidigare arrangemang. Du kan redan nu logga in på www.swedishgamefair.se och läsa mera om mässan.

Jägareförbundet i Jönköpings län

Jan Westlund