Välkommen till Jägareförbundet Boden

Insamling e-post till medlemmar

För att snabbare kunna kommunicera med våra medlemmar önskar vi få in e-postadresser till våra medlemmar.
Fyll i dina uppgift om epost och mobilnummer och ”skicka” till oss

Utbildning/kurser/evenemang 2019

Håll koll på hemsidan och länsföreningens hemsida för kursutbud. Kom gärna med förslag vilka kurser ni önskar så får vi titta på förutsättningarna att anordna en önskad kurs.

Allmänt

Då är det dax för en ny säsong. Vi håller på att uppdatera hemsidan och ska försöka hålla den aktuell. Hemsidan blir inte bättre än de inlägg vi kan få från er inom kretsen. Har ni tips eller evenemang (jaktstigar m.m.) som ni vill få ut till hela kretsen sänd in materialet till vår e-post. eller någon i styrelsen. Kontaktvägar finns i navigeringen till höger.

Vi har lagt upp några ”evenemang” som ni som medlemmar i Jägareförbundet kan delta i under försäsongen. Titta under ”event” till vänster.

Påverka

Har du länge gått och funderat på en utbildning som du tycker kretsen skulle arrangera? Har du önskemål om att genomföra ett aktiviteter för nya, gamla och eller unga jägare? Har du material i form av bilder eller annat som skulle passa bra på kretsens hemsida?

Det finns inga dåliga idéer eller förslag. Tveka inte att ta kontakt med oss.

Styrelsen för Jägareförbundet Boden

Har ni frågor, funderingar, idéer eller förslag hör av er till någon av oss i styrelsen. Du kan nå oss från denna sida under rubriken ”Kontakta oss” och styrelsens sammansättning kan du se under rubriken ”Styrelsen”.

Nedladdning/delning av bilder som finns upplagda på denna sida får endast ske efter godkännande av respektive fotograf.

Inga kommentarer än.