JAQT i Trögd!

Nätverket för jagande kvinnor inom Jägareförbundet har som syfte att:

• Öka antalet kvinnliga medlemmar i Svenska Jägareförbundet.
  • Göra det möjligt för kvinnor att knyta nya jaktliga kontakter och stärka det jaktliga självförtroendet.
  • Lära sig mer om jakt, skytte, djur, natur och friluftsliv i form av möten, kurser, seminarier och jakt.
  • Vara ett stöd för varandra, aktiva som ännu inte aktiva jägare.

Styrelsen för Trögds JVK vill gärna få tag på någon som kan tänkas arbeta med dessa frågor inom vår krets. Så känner du att detta skulle vara något för dig eller om du vet någon som skulle pass, hör av er till någon i styrelsen. Kontaktinfo finns här!

Mer info om JAQT i Uppsala län