Välkommen till Olofström

Michael Örkner på morgonpromenad vid Halen,

Välkommen till Olofström och Jägaretorpet, där Du/Ni kan bo och Jaga, uppleva fiske-möjligheter, paddla kanot och njuta av naturen.

Om du vill deltaga på Jakter ring Jourhavande Jägare Tel 070-37 99 373. Du löser dagskort eller säsongskort (5 stycken finns att tillgå, först till kvarn…) som innefattar alla planerade jaktdagar. Jaktmarken är ca 2000 hektar och du kan läsa mera nedan och där hittar du även alla planerade jaktdagar. Varje Jakt extra Jakter annonseras på startsidan. För varje jakt finns ansvariga personer utsedda och vill du ha egen hund med anmäler du det till Jourhavande Jägare när du ringer och anmäler dig till Jakten. Det finns också möjlighet att hyra Jägartorpet med eller utan övernattning. Avgift (Se prislista) för Jakt eller hyra gör du via BG 5722-1418 eller kan du använda Swish till nummer 123 539 85 24.
Kontakta Jourhavande Jägare om ni vill bilda eget Jaktlag över en helg eller vardag och övernatta på Jägartorpet, vi ansvarar för Huvudansvarig Jaktledare, Biträdande Jaktledare och Eftersöksekipage vid varje Jakt-tillfälle. Öppet för alla Jägare även utanför Olofströms Kommun.
Vill Du/Ni använda egen jakthund meddela det vid bokning. Ring Jourhavande Jägare så återkopplar vi inom vår Jägarorganisation.
Här finns även möjlighet att vaka Vildsvin en kväll eller natt. Vi ansvarar för eftersöksekipage, eftersöksekipage bokas innan Jakt!
Du kan även boka vårt Torp för övernattning om du inte jagar. En kväll, em, weekend eller annan tid, se prislista och olika alternativ. Kontakta Jourhavande Jägare så återkommer vi med information och bokning.

Välkommen till Jägartorpet i Olofström och jakt på ca 2000 hektar

Kontakta Jourhavande Jägare, se webb http://www.visitolofstrom.se/ om du vill bilda ett eget Jaktlag över en helg eller vardag och övernatta på Jägaretorpet. Vi ansvarar för Jaktledare och spårhundsekipage. Öppet för alla Jägare även utanför Olofströms Kommun. För mer information se https://krets.jagareforbundet.se/olofstrom/under flik Olofström – Någonstans att Jaga i meny till vänster.

Welcome to Jägartorpet in Olofstroem and hunting on 2000 acres

Contact the on-call hunter or http://www.visitolofstrom.se/  if you want to form their own Hunting Team over a weekend or weekday and stay overnight at Hunters Croft. We are responsible for the hunt leader and tracking rig. Open to all hunters outside Olofströms Municipality. For more information seehttps://krets.jagareforbundet.se/olofstrom/  in tab Somewhere to hunt in the menu on the left.