Ungdoms åsikter

Tack för era synpunkter

Svenska Jägareförbundets webbaserade undersökning är nu avslutad. Sammanlagt 400 ungdomar mellan 13 och 25 tog sig tid att gå online och dela sina åsikter och erfarenheter kring jakt, attityder till jakt, Svenska Jägareförbundet, liksom behoven hos ungdomar inom dessa områden.

2013-11-14

Vi vill tacka er alla för era synpunkter, vilka kommer att vara av stor hjälp i vårt pågående arbete med att förbättra vår ungdomsverksamhet. Vi är för närvarande i färd med att sammanställa svaren och kommer inom kort att presentera vinnaren av en Ipad Air Retina med WIFI.
Dessutom är vi mycket tacksamma för alla er som har uttryckt intresse för att delta som medlemmar i en ungdomsreferensgrupp. Vi kommer också att kontakta er inom kort med mer detaljerad information.

Ännu en gång, Stort Tack!